Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

10 Disember 2015

Agaknya Muka Saya Macam Hero Hindustan Shahrukh Khan

 
Semalam saya pergi ke sebuah pasaraya di Johor Bahru. Saya cuma beli dua barang iaitu spray pencukur dan sebotol air buah. Masa bayar tu, anak dara chasher tu senyum kat saya sambil dia kata,

"Ehhhhh Shahrukh Khan.........." Kata anak dara dalam 20-an tu.

Saya pun tersenyum. Lepas bayar tu, saya tanya perempuan tu semula.

"Dik... apa yang Shahrukh Khannya ?". Tanya saya.

Dia terus jawab.

"Ini spray cukur ini gambar Shahrukh Khan".

Saya belek-belek spray tu, menang muka Shakrukh Khan dan nama dia pun ada. Lagi sekali saya tersenyum dan terus keluar. Ingatkan dia kata saya ni Shakhrukh Khan. Hehehe

2 ulasan:

  1. Yeh! Tuan kadi dah habis idah 100 hari. Akhirnya berblog kembali selepas 3 bulan 10 hari. Hehe. Kebetulan lak, saya baru je balik dari Bandar kluang. 1 dekad tak p. Semakin maju pekan kelawar tuh. Haha

    BalasPadam

  2. http://ejen-umrah-murah.blogspot.com/2015/12/rahsia-camner-aku-dapat-free-betul.html?m=1 jom ready tok RAYANI AIR MEDIA FAM TRIP ke sabah AWAL 2016 pulak :)

    BalasPadam

Dipersilakan komen.