Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

29 Mei 2015

Saya Salah Masuk Ke Tandas Perempuan?


Saya ke sebuah pasaraya di JB. Lepas jalan-jalan dan nak balik, saya masuk ke tandas. Itu kali pertama pergi ke tandas pasaraya tu dan ikut penunjuk yang ada kat situ. Sampailah saya di kawasan luar tandas. Saya perhati betul-betul yang mana tandas lelaki. Saya pastilah yang sebelah kanan tandas lelaki dan di sebelah kiri tandas perempuan.

Bila masuk ke dalam tandas tu, saya terkejut sebab ada dua orang perempuan sedang mengadap cermin besar dalam tandas tu di tempat basuh tangan. Seorang perempuan tu tengah sikat rambut dia yang panjang tu dan seorang lagi pandang saja pada saya. Terkejut saya, rupanya saya silap, termasuk tandas perempuan rupanya. Patutlah perempuan yang seorang lagi tu pandang saja saya.

Saya keluar semula dan tengok betul-betul, itu tandas lelaki ke prempuan. Rupanya memang betul itu tandas lelaki dan tak lama  lepas tu, keluar seorang lelaki dari dalam tandas tu. Saya pun masuk semula ke tandas dan tahulah saya yang dua orang itu bukan perempuan tapi lelaki lembut macam cerita 'Suamiku Cik Sotong', hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dipersilakan komen.