Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

11 Februari 2013

Main Nombor Ekor.... Dah Tua-Tua Bila Nak Insaf ?


Dalam jam 8.00 malam semalam saya ke sebuah kedai mamak. Ada dua orang lelaki sedang tengok keputusan nombor ekor depan saya. Nampak terang-terang dia keluarkan slip nombor ekor dan sehelai lagi kertas warna merah iaitu salinan keputusan.

Lelaki seorang tu dan penuh uban di kepala, mungkin dah lebih 60 tahun. Seorang lagi tu lebih 40-an rasanya. Bila saya pandang dia lama-lama tahu pun segan. Rasa malu dan nak marah pun ada. Yer ler, dah tua-tua bila nak insaf. Sempat ker bertaubat sebelum mati.....

1 ulasan:

  1. salam..saya ade kisah tntg org tua yg still lgi join club no.ekor ni..wife dia pon ikut suke,siap tlong blikan lgi..bile dah menang,sume org dia blnje..dia x prnh kdekut..tapi..tah bile dia akn brubh..saya berdoa sgt allah akn buka pintu hati dia..

    BalasPadam

Dipersilakan komen.