Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

11 Ogos 2010

Senarai hitam Kenderaan Saman Ekor Ditarik balik Kabinet

Kabinet hari ini memutuskan untuk menarik balik tindakan menyenarai hitam kesalahan di jalan raya, buat sementara waktu, bagi membolehkan orang ramai memperbaharui lesen memandu dan cukai jalan, bermula hari ini hingga 28 Feb tahun 2011. Demikian menurut kenyataan Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Kong Cho Ha hari ini.

Seluruh rakyat sudah tentu menyambut baik pengumuman ini. Bagaimanapun, persoalannya.... kenapa sebelum tindakan menyenaraihitam itu dibuat, tidak dikaji betul-betul sebelum melaksanakannya? Seeloknya dikaji dahululah sebelum melaksanakannya. Kepentingan semua pihak perlu didahulukan sebelum membuat sesuatu peraturan.

1 ulasan:

  1. saya adalah seorang juru jual dan selalu outstation saya ada kena empat saman ekor abang tahukah sebab apa saya tak bayar saman itu.no 1 saya tak mampu(300)no 2 sebab keempat empat saman ekor itu saya kena di jalan besar(highway)kuala krai-gua musang km99 kawasan 60km.jika pihak polis trafic betul betul gentleman buat speettrap di kawasan 90km barulah kita betul2 puas hati apabila bayar saman itu.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.