Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

10 Mac 2010

ORANG GILA MENGAMUK

MUAR: Tiga murid tadika cedera di kepala akibat diserang seorang lelaki kurang siuman dengan penukul besi selepas menceroboh ke dalam bilik darjah tadika berkenaan, di Jalan Abdul Rahman, di sini, pagi tadi.


Dalam kejadian jam 10 pagi itu, semua mangsa bersama 20 murid lain sedang mengikuti pembelajaran di tadika berkenaan sehingga mencetuskan panik. Ketiga-tiga mangsa dipercayai diketuk suspek sebelum mereka dibawa ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah untuk rawatan lanjut.

5 ulasan:

  1. sekarang ni memang ramai orang sakit jiwa ustaz..
    kesian budak² tu...

    BalasPadam
  2. org sekarang ni..gila xmacam org dulu2..org dulu gila pakaian selekeh2...,compang-camping tapi sekarang ni lain..smart,ade gaya tapi sebenarnya sakit jiwa..(bukan semua okeh..segelintir aje)

    BalasPadam
  3. betul... Pernah jumpa kat muar ada orang yang dalam lingkungan 30-an, pakaian macam orang biasa. Baju kolar, seluar slack. Tapi... mak ai... tak betul ke gile s*** aku pun tak tau la..ikut aku..mencarut macam-macam. Mulanya aku ingat dia cakap dengan sapa. Sekali toleh, upanya dia ikut aku.. Takut gler.. Tapi aku buat tak layan. Serik ar... Ada orang tujuk dia punya pun ada.. Bahaya tau kat muar... Hati-hati bila datang sini...terutama perempuan.

    BalasPadam
  4. Berhati-hati saja, tapi jangan sampat takut lebih-lebih. Kalau dah takut, benda yang baik pun disangka buruk. Muar ni tempat yg aman damai, saya pun selalu balik Muar.

    Kepada pihak berwajib, kalau boleh bertindak segera kalau ada orang gile dan berbahaya macam ni terlepas. Nanti boleh ganggu orang lain pulak.

    BalasPadam
  5. Hm... aman.. tapi dah 3 kali kena. Mungkin nasib aku kut, jumpa dengna orang-orang ni. Salah sorang dpdnya dah ditahan polis. Masa dia kacau aku depan PPD muar. 2 lagi terlepas.

    BalasPadam

Dipersilakan komen.