Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

06 Mac 2010

Mazidul Akmal Sidek : Anjur Perhimpunan Blogger

Tahniah Mazidul kerana menganjurkan pertemuan blogger di Hutan Simpan Bukit Lagong, Rawang hari ini. Saya hantar mesej kepada Mazidul kerana tidak dapat hadir, banyak program ceramah dan bertemu masyarakat di Kluang ini hari ini dan esok.

Penglibatan saya sebagai penulis blog baru berusia 5 bulan, masih muda lagi. Alhamdulillah, blog saya telah mendapat sambutan yang cukup hebat sehingga menerima 37,811 pelawat setakat hari ini. Peningkatan pembaca ini adalah kerana sokongan dan promosi yang dilakukan oleh blogger termasuk Mazidul. Saya doakan perhimpunan ini memberi banyak manfaat dan kebaikan kepada semua. Saya pesan semoga Mazidul menyampaikan salam dan kemaafan kepada semua blogger yang hadir serta mengenali saya di alam maya.

..............................

Ucapan dari Mazidul dalam blog beliau:
"Tuan Khalil, Insyaallah saya akan sampaikan salam itu, selamat berceramah. ".
 Mazidul Akmal Sidek.

1 ulasan:

  1. misi bloggers gagal? kasihan... lain kali buatlah kat area jauh2 tuh lagi!

    BalasPadam

Dipersilakan komen.