Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

14 Disember 2009

Blog saya mencapai 10,000 pelawat hari ni

Alhamdulillah, belum sampai 3 bulan blog ini dibangunkan, hari ini merupakan hari yang bersejarah bagi diri saya sebagai penulis blog. Iaitu mencapai 10,000 orang pelawat. Pada jam 6.10 petang hari ini mencapai 10,156 pelawat.Terima kasih kepada semua atas sokongan yang diberikan. Teruskan membaca blog saya. Terima kasih.

Hari ini saya sibuk dengan mesyuarat sebelah pagi dan petang di Johor Bahru. Jam 6.10 saya baru sampai di rumah di Kluang. Maaf kerana cerita "Pak Aji' tidak sempat dihabiskan. Saya akan habiskan segera bila ada kelapangan.

1 ulasan:

  1. Tahniah... saya sendiri teruja membacanya... sbb belum pernah baca dapat ikuti perjalanan dan pengalaman kerja seorang Kadi...

    saya belajar banyak perkara baru. Terimakasih yer Bang KHALIL...

    BalasPadam

Dipersilakan komen.