Untuk Memilih Tajuk Artikel Dalam Blog Ini, Sila Taip Perkataan di sini.

14 September 2009

Kursus Email dan Internet JAIJ

Hari ini 14 Sept 2009 dan esok 15 Sept 2009, saya hadir kursus Email dan Internet anjuran Jabatan Agama Johor di sebuah syarikat swasta di Bandar Baru Uda.

Alhamdulillah, saya dapat ikuti kursus ini bersama pegawai-pegawai kanan lain. Sebelum ini saya dah guna internet sejah tahun 1998, dah 11 tahun tapi tak pernah belajar, cuma belajar sendiri-sendiri jer.

Oleh kerana dah 11 tahun guna internet, ingatkan saya ni dah pandai sangat internet, rupanya tak juga. Hari ini sebelum masuk kursus, saya tanamkan azam, anggap macam saya tak tahu sangat pasal internet ni, barulah senang nak terima. Jangan pulak berlagak pandai, nanti, satu benda pun tak dapat.

Hari ni, mula belajar buat blog sendiri, rupanya bukan susah sangat, free pulak tu. Sebelum ni saya selalu tengok blog orang lain, yang paling saya minat, blog Tun Dr Mahadhir, yang punyai paling ramai peminat.

SEMOGA KURSUS SEPERTI INI AKAN DITERUSKAN PADA MASA YANG AKAN DATANG.

2 ulasan:

  1. saya pung ingin nak blog sendiri gak.tapi masih tak pandai agi..

    BalasPadam
  2. bismillah..sy nak mula khatam blog ni dr awal
    seronok baca mcm2 kisah manusia

    BalasPadam

Dipersilakan komen.